joi, decembrie 2

Probleme la livrarea facturilor în Tecuci

Mai mulți cetățeni au semnalat săptămânile trecute disconfortul generat de angajații unei companii private de coletărie și scrisori.

Locatarii blocurilor situate pe Gheorghe Petrașcu și respectiv Aleea Plopilor din Tecuci, se confruntă de câteva luni cu întârzieri de livrare în ceea ce privește facturile la utilități. În lipsa confirmării plăților, locatarii se pot trezi cu deconectarea serviciilor și mai mult, chiar cu penalități impuse de operatori.

Pentru a nu-l mai aștepta pe bătrânul poștaș cu sutele de plicuri, chiar dacă discutăm de o companie privată, parteneră Poștei Române, operatorii de servicii precum E-ON, Engie, Digi dar și cei pentru telefonie mobilă, au implementat deja plata facturilor online și transmiterea acestora direct în aplicație în format electronic.

Tot ce trebuie să faci este să te înregistrezi pe site-ul furnizorului de servicii conform datelor din contract sau dintr-o factură anterioară și vei primi pe mail în fiecare lună factura în format electronic.

Dacă optezi pentru o astfel de livrare, facturile în format fizic nu vor mai fi transmite acasă, economisind astfel hârtie, timp și costuri de livrare pentru operator.

În plus, operatorii aplică și de diverse reduceri în ceea ce privește plata facturilor online.

 

Engie: Plătește Online

E-ON: Plătește Online

Digi: Plătește Online



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *